♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: Sahabat, rindunya kalian. :'(

July 12, 2013

Sahabat, rindunya kalian. :'(

Ya Allah !
Sesungguhnya hati ini sangat sangat merindui dua orang sahabat yg jauh di mata, 
Namun sentiasa berada di dalam hati dan ingatan.
Entah kenapa Omeyy, Dyllaa, aku rindu sangat kat korang.
Bila aku kat kolej kadang2 aku selalu bandingkan kawan2 aku dengan korang walaupun aku tahu aku tak patut buat macam tu.
Korang tahu, takkan ada yg sama macam dua sahabat kesayangan aku ni.

Omeyy !!!!! Dyllaaaaa !!!!
Tak tahu nak luahkan macam mana dah, aku memang rindu rindukan korangg.
Aku rindu gilaa nak sakat2 Omeyy, aku rindu gila nak merepek dengan kau Dyllaa.
Aku rindu sangatttt.
Dah sebulan lebih aku kat KUIM, tapi aku tak jumpa sahabat yg macam korang.

Aku pernah mimpi masa Omeyy menari kat dewan makan, Omey menari yg dia sebut "anje anjee " sambil gerakkan tangan tuuu. Comel sangatttt.
Nadhilaa, aku pernah mimpi kita jumpa lepas tu kita peluk lepas tu kita nangis.
Kalau lah betul dapat jumpa kau, memang aku yakin apa yg aku mimpi itulah yg jadi.

Omeyyy, kat sini aku tak boleh nak manja2.
Tak ada siapa yg macam kau Omeyy.
Kau kan selalu layan cerita aku.
Habis kat sini aku nak cerita dengan siapaaa?
Aku nak manja2 dengan siapaa?
Hmmmm.

Dyllaaa, kat sini aku tak ada geng.
Aku tak ada geng nak merepek, mengutuk, mengumpat segala bagai dengan kau.
Aku ada kawan, tapi kawan2 aku takkan sama macam kau dan Omeyy.
Sahabat dunia akhirat. :'(

Aku nak korang tahuu, setiap detik aku tak pernah lupakan korang.
Korang sahabat terbaik aku.
Semua kenangan kita akan aku ingat sampai bila-2.
Hanya itu yg mampu aku ingat bila aku rindukan korangg.
Nak sangat jumpa korang.
Nak sangat peluk koranggg.
Aku sayang korang sangat sangattt :'(




TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi