♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: My MAN :D

May 6, 2015

My MAN :D

Nak tahu tak?
Sungguh aku rasa bahagian dan gembira.
AHAHAHA.

Bukan apa, sejak dari mula kita memulakan semula sesuatu yang tergendala dulu, alhamdulillah. Itulah yang aku rasa.
Betul, tak tipu.
Hehehe.

Terima kasih sangat untuk semua moment-2 yang membahagiakan sepanjang hampir 5 bulan sejak kita mula balik dulu. Kalau nak kira dari awal dah hampir setahun lebih kita kenal kan?
Rasa macam banyak sangat kenangan dari awal dulu dulu sampai lah sekarang.
Macam banyak peristiwa-2 yang tak diduga terjadi.
Tulah aku dah kata, kau ni memang sesuatu yang baru dalam hidup aku!
Hihihi.

Aku tak tahulah, apa yang aku rasa ni cuma sementara atau apa.
Itu semua bukan kuasa aku.
Tapi aku harap, untuk kali ni, biarlah sampai bila bila.
Penat nak bermain dengan hati dan perasaan ni.
Main hati dan perasaan dengan sorang ni pun dah cukup bagi aku.
Macam-macam dah rasa. Huhuhu.

Ermmm sebenarnya macam ada banyak benda nak luahkan.
Tapi macam tak terluah.
Kenapa eh?
Ahahaha.
Aku agak nantilah aku sambung balik cerita.

Kepada awak awak awak,
My one and only MAN - Muhamad Ashraf Naif,
Terima kasih kerana hadir ke dalam hidup insan yang bernama Nur Adilla Wafi ni.
Tak tahu nak kata macam mana,
Terima kasih sebab hadir dan terus kekal.
Hanya itu.

Jadi, disebabkan terlalu banyak gambar kita bersama sepanjang sem ni,
Dan jujur saya katakan, semuanya kenangan indah untuk kita kenang,
Maka saya nak tampal semua gambar-2 tu disini,
Supaya ianya terus kekal dan tidak akan hilang,
Sampai bila bila ~
Huhuhuuu :D




Iloveyouu ~

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi