♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: Finally and lastly.

October 30, 2014

Finally and lastly.



Aku masih ingat ayat ni ,

"Move people with emotions before move them into actions"

This is what I mean.
You did it well babes.
Congrats.

Aku benci diri aku.
Sebab dalam keadaan macam ni pun aku boleh tersenyum bila ingat kenangan indah yang kau tinggalkan.
Memang aku benci diri aku sebab aku tak mampu nak membenci kau.
Sakit.

Maaf jika kehadiran aku telah mengkucar kacirkan hidup kau.
Maaf jika pada kau aku membawa kau ke arah yang tidak baik.
Maaf jika selama dengan aku, aku banyak bawa kau ke arah yang melalaikan.

Tapi aku still nak cakap.
Yang aku bertuah kenal kau.
Dari dulu lagi aku pernah cakap.
Kau sesuatu yang baru dalam hidup aku.
Dan sehingga kini, peganglah kata-2 aku itu.
You are the new one that I've to learn.

Saat ini mulut aku kata benci.
Tapi hati?
Hanya Allah Maha Mengetahui.
Sampai bila bila pun aku tetap takkan salahkan kau dengan apa yang jadi.
Walau aku rasa hati aku macam dah hancur berkecai ibarat pasir ditepi pantai lumat dia.
Hahahaha.

But its okay.
Andai suatu saat nanti aku ditakdirkan bertemu dengan kau duduk minum kopi face to face.
Izinkan aku untuk maki kau sesuka hati aku boleh?
Sekali pun takpelah.
Biar aku boleh lepaskan semua.
Aku marah kau.
Tapi aku lagi marah diri aku sebab tak mampu nak luahkan rasa amarah tu pada kau.
Kenapa ye?
Sebab aku bodoh masih sayang kau kud?
Haaa kejam tak ayat?
MAAF.
Tapi memang betul.

Btway,
From the first time I get to know who you are and your name.
Thank you for all the good memories.
Thank you for everyday.
Thank you thank you and thank you.

Lastly and finally.
Thank you for everything.
Kau ajar aku rasa bahagia package dengan derita.


TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi