♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: Keputusan UPU telah diketahui.

May 16, 2013

Keputusan UPU telah diketahui.

Yuhuuuuuu ~
Straight to the point.
Bagi lepasan SPM 2012, kita memang dh tahu hari ni 17 MEI 2013 keputusan UPU keluar.
So keputusan yang aku terima ialahhhh ~

Jengg jenggg jenggggg ~


Tadaaaaaa ~
Hahaha,
Yeahh semangnyaa saya tidak berjaya.
Memang dh agak awal-2 lagi. Susah kud nak dapat bukan senang
Budak 8A sekolah aku pun tak dapat apatah lagi aku.

Hurmm so mengikut pemerhatian aku,
Kebanyakannya budak science yg boleh dapat.
Sebab budak PKOM and PPN yang ambil science kat sekolah aku je yg dapat.
Lain-2 semua berita mengecewakan.
Tak ada pun course lain yg dapat.

Selain PKOM dengan PPN, kitorang ni ambil applied Science je.
Sains gunaan, tapi memang lah tak berguna aku rasaa.
Wuhuhuuuu.
Tunggu jelah Politeknik Konvensional pula 24 Mei ni.
Ada rezeki insyaallah dapat.
Itu je harapan terakhir.

Apa apa pun TAHNIAH kepada yang berjayaa !
Teruskan perjuangan anda hingga mendapat segulung ijazah yer !
Hihihi :)

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi