♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: Rahsia Hati.

May 8, 2013

Rahsia Hati.

Aku sayang, aku rindu, tapi aku tak mampu nak luahkan....
Aku benci, aku sakit hati, tapi aku tak mampu nak tunjukkan....

Kenangan...
Begitu mudah untuk diciptakan....
Namun begitu sukar utk dikikis dari ingatan....

Bila dua insan saling menyukai...
Tercantumlah ikatan dua hati...
Yang mengukirkan pelbagai janji...
Untuk sehidup semati...

Bukan hubungan kalau tiada dugaan...
Sejauh mana mereka mampu bertahan?
Sekuat mana mereka mampu menahan kesabaran?
Itulah kunci kekuatan utk mempertahankan....

Masa, bukanlah satu jaminan utk saling mengenali...
Masa juga bukan satu jaminan utk kekal abadi...
Tetapi, masa boleh menentukan setiap angan menjadi realiti...

Terlalu lama aku memendam,
Terlalu lama aku menahan,
Namun, masih tidak aku temukan jawapan.
Sampai bilakah semua ini?




TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi