♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: Tiada tajuk.

May 27, 2014

Tiada tajuk.

Sebenarnya memang tak ada tajuk.
Dan tak ada perancangan pun nak tulis apa.
Dannn....

*ketuk-2 keyboard.... 15 minit berlalu...setelah puas fikir nak tulis apa...*

Dan masih tak ada idea.
Kenapa ehh?
Ha ah memang. Sejak masuk IPT ni akal ni macam ketandusan kata kata untuk berbicara.
Cewahhh. Macam la sebelum ni hebat sangat berkata - kata kan.
Hahaha.
Well , hmm memang betul pun.
Apa aku tulis eaa.
Dia macam ni tau, kalau ikutkan hati macam banyak benda yang boleh ditulis.
Tapi bila jari letak je atas keyboard ni, otak jadi blank.
Mana satu aku nak tulis? And dari mana aku nak mulaa?
Ahaaa feninggg feningggg ~

Hari ni dah masuk hari SELASA, 28 MEI 2014, jam 1:13 AM.
Aku tak tahu nak buat apa.
Puas mendongak siling. Nak tengok cicak, cicak tak ada.
Alahai ~
Yang sebenarnya baru habis layan cerita koreaa.
Ahaaa tu je la aktiviti aku sepanjang cuti yang dah nak hampir sebulan ni.
Apa boleh buat.
Menghabiskan borehhh yooo ~
Hahahaha, dan cuti pun semakin sampai ke penghujung.
Ada sisa sisa baki lebih kurang dua minggu je lagi.
Itu pun terasa lama gilaaaa woiii !
Memang laaa. Cuti kali ni betul2 rasa lama sangat.
Apesal eaa?
Sebab hati tertinggal kat kolej kud?
Ecececehhhh ~
hihihi.

Jadi, hurmmm yang sebenarnya aku rindu sekolah.
Sedang duduk termenung.
Then stalker sana stalker sini, aku rindu sangat sekolah.
Sekolah mana?
Ermm memang banyak sekolah aku tapi honestly, sejujurnya aku rindu SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL SUNGAI BULOH je.
Walaupun sekarang dah jadi Kolej Vokasional kan. Tapi bagi aku tiada yang berubah.
Masih sama.
Rindu sangat lah sebenarnya.

Hurmmm,
Okay mati akal dah.
Tak tahu nak tulis apa.
Next post, aku tayang gambar je la.
Byeee ~

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi