♪ Adilla Wafi ♪ ♫ ❀ Nur Adilla Wafi ™ ❀ ♫: Saya ada penyakit kronik.

December 24, 2012

Saya ada penyakit kronik.

Lol --'
Tajuk macam gempak-2 je kan.
Haha :D
Hari neh entry nak rock-2 sikit.
Lebih selesa menggunakan *aku*

Sebenarnya sekarang sedang mengalami penyakit BOSAN tahap kritikal yang teramat sangat.
Rasanya dah tak ada peluang sembuh dah neh. Hahaha.
Betul. Tak tipu. Ingatkan bila habis SPM neh best.
Okay memang lah best, tapi penyakit lain pulak yang melandaaa.
OH TIDAKKKK ! Bilakah semua ini akan berakhir???

Haaa ada lagi satu.
Penyakit kerinduan yang dah mencapai tahap kronik yang teramat sangat.
Yang neh pun memang dah takkan ada harapan nak sembuh.
Penyakit neh akan kekal dalam badan sampai bila-2.
RINDU RINDU RINDUU sangat-2 dengan semua bendaaa.
Lagi-2 kehidupan dekat asrama.
Ohh Tidakkkk! *air mata dah nak mengalir*
Inilah jadinya, kalau ingat balik semua kenangan-2 tuh,
Hati neh mesti sebak semacam.
Rindu lah dekat semua.

Makcik-2 dm, kucing-2 dm, ketek-2 kat aspuri tuu, tidur ramai-2 dalam surau masa petang-2, warden (opsss!) haha.
Yeah hakikatnya. Sangat rindukan suasana asrama okayy.
Kalau kat sekolah pulak,
Rindu nak bising-2 dalam kelas, lepak bengkel, merayau dengan nadhila, lari-2 dekat bengkel macam kanak-2 riang tak ingat SPM, kene kurung dengan cikgu dalam bengkel, bahan-2 org yg lalu dekat lorong wanted, buat lorong wanted macam sendiri punya, kene perli dengan cikgu nazri. HAHA :D
Arghhhhh ! Banyak sangat kenangan.

Kawan-2 aku rasa tak apa yang aku rasa neh??
Ohh tidak!!! Sekali lagi terasa sebak sangat di dada neh.
Hanya tuhan yang tahu betapa aku rindukan itu semuaaa. :'(
Sesungguhnya SMV Sungai Buloh telah memberikan impak yang sangat besar dalam hidup aku.

Hari tu, onthephone dengan Mr. M_ _ _ _.
Dengan dia aku boleh bercerita semuanyaaa.
Macam-2 cerita sampai buat penyakit rindu aku makin kronik.
Oh noooo !!
I want that time back !
Cerita-2 semua kenangan masa form 4,
Ya Allah rinduunya semua tuhhh.

Sesungguhnya aku bersyukur kerana telah melalui semua pengalaman tersebut.
Kerana pengalaman tersebut telah mengajar aku bermacam-2 perkara.
Seumur hidup takkan aku lupaa.
:')

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

0 Pengkritik:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Adilla Wafi